Gyakran ismételt kérdések - Gy.I.K.

1. AZ EUROJETRŐL
2. TERMÉKEK
3. RENDELÉS
4. FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
5. GARANCIÁK, KÉNYELMI SZOLGÁLTATÁSOK
6. SZERVIZ
7. ÉRTESÍTŐ ÚJDONSÁGAINKÓL


1. AZ EUROJETRŐL

1.1 Mivel foglalkozik az Eurojet?
Szélesformátumú digitális nyomdákat látunk el alapanyagokkal, gépekkel és olyan üzleti segítséggel, amellyel növelhetik árbevételüket.
Több, mint 1000-féle alapanyagot, 40 féle nyomtatót és rengeteg utófeldolgozó eszközt találsz meg nálunk.
Ha kíváncsi vagy küldetésünkre és filozófiánkra, kattints ide.

1.2. Kivitelezéssel is foglalkoztok?
Nem, kivitelezéssel nem foglalkozunk. Amennyiben Te kivitelezést keresel, nagyon szívesen ajánljuk valamelyik megbízható Partnerünket. Kérdezz minket bátran!

1.3. Milyen márkákat forgalmaztok?
Több, mint két tucat nemzetközi beszállítóval dolgozunk, és több, mint 1000-féle terméket forgalmazunk. Ezek között vannak nagy presztízsű brandek (úgy, mint pl. MACtac, R-tape HP, Summa, Mutoh, Emblem), és kevéssé ismert, ámde kiváló minőséggel bíró márkák is. Ha többet szeretnél tudni beszállítóinkról, avagy konkrét nevekre vagy kíváncsi, kattints ide.

1.4. Hol talállak meg titeket?
Pontos címünk a következő: 1033 Budapest, Szőlőkert u. 15.

Budapest III. kerületében, Óbudán található telephelyünk, jól megközelíthető helyen. (Amennyiben GPS-t használsz az idejutáshoz, ne lepődj meg, ha a szoftver csak a 13-as számot ismeri. A Taxi 2000 telephelye mellett, a Kunigunda útja és a Szőlőkert utca kereszteződésénél megtalálsz minket.)

1.5. Tudok a közelben parkolni?
Saját, kb. 20 férőhelyes parkolónkban teljesen ingyenesen parkolhatsz.

 


2. TERMÉKEK

2.1. Hol találom az árakat?
A webáruházunkban mindig az aktuális árakat találod, az itt lévő árakkal nyugodtan kalkulálhatsz.


2.2. Kérdésem van egy termékkel kapcsolatban. Kit keressek?
Írhatsz nekünk közvetlenül, az eurojet(kukac)eurojet.hu email címünkre. Egyszerre több kollégánk is foglalkozik a bejövő kérdésekkel, érdeklődésekkel, így nem mulasztjuk szem elől a Te üzenetedet sem, és amint tudunk, válaszolunk Neked.
Természetesen telefonon is bármikor érdeklődhetsz, nyitvatartási időben mindig elérsz minket. Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre a +36-1/373-09-30-as telefonszámon.

2.3. Egy gép felől érdeklődnék. Kihez forduljak?
Vágóplotter, nyomtató, laminálógép, marógép, hőprés, plakátvágó, táblavágó, kasírozó asztal, .... - Ennyi gép között bizony, nem könnyű eligazodni, így nem csoda, hogy nap, mint nap fordulnak hozzánk Partnereink a különböző masinákkal kapcsolatos kérdéseikkel.

Fordulj hozzánk bátran akkor is, ha gépeink felől érdeklődsz. Legyen ez akár egy általános kérdés a géppel kapcsolatban, egy gépdemón való részvétel, vagy árajánlat-kérés, esetleg már konkrét vásárlási szándék, keresd Németh Henriett kolléganőnket (+36-1/373-09-30), aki igyekszik minden kérdésedre választ adni.

2.4. Van raktáron?
Alapanyagaink túlnyomó többsége raktári termék, ezeket azonnal tudjuk biztosítani Számodra. Természetesen előfordulhat, hogy egy népszerű, raktári termék vagy egy adott szélesség éppen akkor fogy el, amikor Neked is szükséged volna rá. Ilyenkor felajánlunk helyettesítő terméket vagy a következő áruszállításból azonnal kiszolgálunk.

Gépeink többnyire rendelésre érkeznek, mert sokuk egyedi konfiguráció, termelési igényeidnek megfelelően. Beszállítóink más és más szállítási határidővel dolgoznak, így előfordulhat, hogy egy nagyobb gépre, például egy szuperszéles nyomtatóra várnod kell néhány hetet.

 


3. RENDELÉS

3.1. Hogyan rendeljek?
Több mód is van arra, hogy eljuttasd hozzánk megrendelésedet. Az alábbiak közül választhatod bármelyik csatornát, hogy felvedd velünk a kapcsolatot:
- webáruházunkon kereszül,
- telefonon a +36-1/373-09-30-as telefonszámon,
- faxon a +36-1/373-09-31-es számon,
- emailben az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címre elküldve.

3.2. Mi történik webáruházas rendelés esetén?
Kevés időd van, és nem mindig tudsz igazodni a nyitvatartási időnkhöz? Megértjük a problémádat, és éppen a Hozzád hasonló Reklámkivitelezők kedvéért hoztuk létre a webáruházunkat, ahol non-stop rendelhetsz. - Az elküldött rendelésedről automatikus visszaigazolást küldünk, így azonnal látod újra, összefoglalva, mit is vásároltál tőlünk.
A beérkezett kérést kollégáink elkezdik feldolgozni.
Az általad megadott telefonszámon visszahívunk, hogy visszaigazoljuk a rendelést, és még egyszer pontosítsunk mindent.
Ezután szállításra előkészítjük a csomagot. Vágjuk, csomagoljuk, címkézzük.
Végül átadjuk csomagszállító partnereink valamelyikének, aki kézbesíti Neked a termékeket.

3.3. Hogyan rendeljek a webáruházon keresztül?
A vásárláshoz nem szükséges előzetes regisztráció. Ha először jársz nálunk, akkor is azonnal tudsz rendelni a webáruházból, csupán a legszükségesebb adatokat kell megadnod. A rendelést néhány kattintással, kb. 3 perc alatt le tudod adni az alábbi lépésekben:
- A kiválasztott áru termékoldalán a leírás alatt találod az elérhető kiszereléseket. Itt a + és - gombok segítségével válaszd ki a kívánt mennyiséget (vagy írd be a számot a kiszerelés melletti mezőbe), majd kattints az oldal alján lévő “Kosárba tesz” gombra. A felugró ablak jelzi, hogy a rendszer továbbította a terméket a kosárba.
- Ha a “Tovább vásárolok” gombra kattintasz, a webáruház nyitóoldalára kerülsz, ahol folytathatod a böngészést. Amennyiben végeztél a vásárlással, kattints a “Kosár megjelenítése” gombra.
- A Kosár tartalma oldalon az összes, eddig kosárba tett terméket láthatod. Itt szükség esetén lehetőséged van törölni a nem kívánt termékeket, ill. módosítani a mennyiséget.
- Ha mindent rendben találsz, az oldal alján pipáld be az "Elfogadom az Általános Szerződési Feltételeket" checkboxot, majd kattints a "Tovább a pénztárhoz" gombra.
- Amennyiben korábban még nem adtál meg számlázási és szállítási címeket, a rendszer itt fogja kérni Tőled ezeket az adatokat. Ha nem szeretnél felhasználói fiókot létrehozni, van lehetőséged vendégként vásárolni oldalunkon. A rendszer azonban adataidat így nem tudja eltárolni, így következő vásárlásodkor kénytelen leszel újra megadni őket.
Ezért azt javasoljuk, hogy első vásárlásodor inkább szánj egy percet a regisztrációra, hogy később ne kelljen újra begépelned minden adatot.
- Szállítási és számlázási címed megadása után ismét a Kosár oldalt fogod látni. Itt szükség esetén módosíthatsz a rendeléseden.
- Kattints a "Tovább a Pénztárhoz" gombra.
- Válaszd ki a Számodra megfelelő szállítási módot. Az oldalon azt is láthatod, utánvétes kiszállítás esetén milyen díjjal számolj. Kattints a Mentés gombra.
- Ezután kiválaszthatod az Általad preferált fizetési módot. Ha ezt megtetted, kattints itt is a Mentés gombra.
- Az utolsó oldalon még egyszer láthatod megrendelésed részleteit: megrendelni kívánt termékek, szállítási cím, kiszállítás és fizetés módja. Itt lehetőséged van üzenni nekünk. Használd bátran ezt a mezőt, ha a megrendeléseddel kapcsolatban van megjegyzésed (pl.: “65 cm-nél vágjátok el, kérlek, a tekercset!”, “Hívjon fel a futár, mielőtt érkezik”, stb.).
- A Megrendelés megerősítése gombra kattitva véglegessé válik megrendelésed. Néhány percen belül kapni fogsz a megadott email címedre egy rendelés-visszaigazolást, így biztos lehetsz benne, hogy a rendelésed megérkezett hozzánk. Kollégáink nemsokára felveszik Veled a kapcsolatot, hogy még egyszer pontosítsunk mindent.

3.4. Egy egész tekercsnél kisebb mennyiségre volna szükségem. Vihetek ennél kevesebbet?
Számos olyan alapanyagunk van, amelyet megbontunk, és 5-10 méterenként, vagy akár folyóméterenként megvásárolható. Ilyenek például a polimer plotterfóliáink, az összes textildekorációs alapanyagunk, a különleges lamináló és öntapadó fóliáink, mágnesfóliák, és még sorolhatnánk.

Vannak azonban olyan anyagaink, amelyek vágáskor rendkívül sérülékenyek, és emiatt nem vágjuk őket, ilyenek például a sztatikus fóliák, és a lamináló fóliák egy része is. A kizárólag rendelésre elérhető, nem raktári anyagainkat, köztük öntapadó fóliákat szintén nem bontjuk.
Rengeteg féle alapanyagot elvihetsz tehát kisebb mennyiségben is, így a legbiztosabb az, ha a rendelés leadása előtt tájékozódsz kollégáinknál.

3.5. Keskenyebb tekercsre van szükségem, elvágnátok nekem?
Nálunk vásárolt alapanyagot nagyon szívesen elvágunk Neked. Méretre vágunk bármilyen alapanyagot, 3,2 m szélességig. Tekercsenként két vágás ingyenes, minden további, ugyanazon tekercsen végzett vágás 1 000 Ft+áfa.

A nálunk vásárolt habosított PVC táblát díjmentesen felezzük vagy harmadoljuk. Amennyiben egyedi méretet szeretnél, kollégáink 1,5 Ft/cm+áfa áron a kívánt méretre vágják Neked.


4. FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS

4.1. Kaphatok-e kedvezményt?
Rendszeres vásárlásaidat kedvezménnyel és kényelmi szolgáltatásokkal honoráljuk. Ezért hoztuk létre az Eurojet Partnertámogatási és Fejlesztési Programot. Amennyiben havonta minimum nettó 85 000 Ft értékben vásárolsz, jogosulttá válsz a kedvezmények igénybevételére. Ha még nem vagy tag, a Program részleteiről kérjük, érdeklődj kollégáinknál.

Érdemes figyelemmel kísérned híreinket, mert folyamatos akciós ajánlatok, promóciók is tarkítják a hétköznapokat.

4.2. Hogyan tudok fizetni?
Előre utalással vagy a futárnak átvételkor, készpénzben. Személyes átvételkor üzletünkben készpénzzel és bankkártyával is van lehetőséged kiegyenlíteni az áru ellenértékét.
Az első 3 vásárlás után igényelhetsz átutalásos fizetést, ezt pénzügyi osztályunk bírálja el és egyedileg értesítünk.

4.3. Hogy történik a kiszállítás?
Ha Budapesten vagy, és délután 1 óráig rendelsz, már aznap délután ki tudjuk szállítani az árut.

Ha nem a fővárosban van a műhelyed, és 13:00-ig rendelsz, biztosíthatunk, hogy másnap megkapod az árut. Ha nem tudsz 13 óráig rendelni, akkor is van esélyed másnapi szállításra, de ez már nem csak tőlünk függ.

Ha már volt aznap csomagfelvétel, rendelésed a következő napra csúszik. A szállítást megbízható szerződött partnereink végzik, mert a dekorhoz mi, a logisztikához viszont ők értenek igazán.

Ügyfélszolgálatunkon nyitvatartási időben bármikor tájékozódhatsz a kiszállítással kapcsolatban.

4.4. Mennyibe kerül a kiszállítás?
A szállítás díja 2 kg-ig (ezek általában alkatrészek, kiegészítők, festékek) 1 950 Ft+áfa,
- Tekercses alapanyagok esetén 3 600 Ft+áfa,
- Ha azonban rendelésed nettó végösszege meghaladja a 65 000 Ft-ot, a kiszállítás díját átvállaljuk.
(A fenti díjak Magyarországon belüli kiszállítás esetén érvényesek.)

4.5. Nem Magyarországon van a műhelyem. Külföldre is szállítotok?
Csomagodat akkor is elküldjük, ha éppen az ország határain kívülről rendelsz. Ilyen esetekben egyedi szállítási ajánlatot készítünk Neked.

4.6. Személyesen is átvehetem az árut?
Természetesen, igen. Sőt, örömmel vesszük, ha a személyes átvételt választod. Így ugyanis alkalmad nyílik a Reklámdekorációs Kisáruházban körülnézni, ahol rengeteg érdekességet láthatsz.


5. GARANCIÁK, KÉNYELMI SZOLGÁLTATÁSOK

5.1. Nem megfelelő alapanyagot vásároltam, de csak szállításkor vettem észre. Mit tegyek?
Nyugalom, semmi gond! Juttasd vissza nekünk 15 napon belül eredeti csomagolásban a számlával együtt és mi kicseréljük vagy visszaadjuk az árát!

5.2. Nem tudok nyomtatni az alapanyagra. Mi a teendőm?
Nyomtatható alapanyagainkra 100% nyomtathatósági garanciát vállalunk, mert termékeinket megbízható beszállítóktól és kiváló forrásokból szerezzük be, ezért biztosak vagyunk benne, hogy velük kapcsolatban nyomtathatósági probléma nem merülhet fel.

Ezért, ha a termék adatlapján vagy leírásában szereplő festék típussal mégsem tudnál nyomtatni a nálunk vásárolt alapanyagra, mert a festék egyáltalán nem tapad vagy szárad meg a felületen, annak teljes vételárát választásod szerint visszafizetjük vagy levásárolhatod.

A garanciát könnyedén érvényesítheted 30 napon belül, amennyiben visszahozod nekünk a teljes tekercset, eredeti csomagolásában, a selejtes nyomtatással együtt, és a számlád másolatát is mellékeled.

5.3. Visszavihetem hozzátok az üres festékkazettáimat?
Igen. Bármilyen használt kazettát, festéket visszahozhatsz nekünk, legyen az Mutoh, Roland, HP, Mimaki vagy más gyártó terméke.
Az átvételi árakat úgy alakítottuk ki, hogy ez ne jelentsen Neked különösebb anyagi megterhelést. Az átvétel kg alapon történik, mert számos különböző csomagolás, kiszerelés van forgalomban.
Szeretnénk, ha Te is a Zöldebb Nyomtatás Program lelkes aktivistája lennél, ezért minden hozzánk eljuttatott legalább 1 kg-nyi hulladék átvételi díjának 50%-át 3 hónapon belül levásárolhatod nálunk.
Az átvétel részleteiről itt olvashatsz!


6. SZERVIZ

6.1. Melyik gyártó gépeinek szervizelésében számíthatok rátok?
A következő gyártói típusok szervizelésében tudunk támogatni:
- HP ipari nyomtatók (Scitex és Designjet)
- Mutoh nyomtatók és vágóplotterek
- Summa vágóplotterek
- Fotoba plakátvágók
- RollsRoller kasírozó asztalok
- RollLam lamináló gépek
- VHF marógépek

6.2. Hogyan tudok hibát bejelenteni?
Ahhoz, hogy a hibát a lehető legrövidebb időn belül orvosolni tudjuk, bejelentésedet itt várjuk. Az innen érkező bejelentéseket szervizes kollégáink folyamatosan figyelik, javítás közben is értesülnek a műszaki hibáról, míg ilyenkor a telefonos hívásokra nehezebben tudnak reagálni.

6.4. Tudni szeretném, mi a hiba, de nem feltétlenül akarom szervizeltetni a gépemet. Lehet ilyet?
Lehet. A javítási folyamat mindig a hiba okának felderítésével kezdődik. Ez a folyamat kulcsfontosságú része. Amint megvan a “bűnös” alkatrész, a javítási folyamat is látványosan felgyorsul. Szerviztechnikusaink hibák felderítését is vállalják, a teljes javítás elvégzése nélkül. Ezekben az esetekben természetesen csak a hiba felderítésének munka- és kiszállási díjával kell számolnod.

6.5. Alkatrészre lenne szükségem. Tudok rendelni tőletek?
Az alábbi géptípusokhoz az alkatrészeket is biztosítjuk:
- HP ipari nyomtatók (Scitex és Designjet)
- Mutoh nyomtatók és vágóplotterek
- Summa vágóplotterek
- Fotoba plakátvágók
- RollsRoller kasírozó asztalok
- RollLam lamináló gépek
- VHF marógépek

Raktárkészletünkben sokféle géptípushoz találsz kiegészítőket. Az általunk képviselt gyártóktól rövid szállítási határidővel juttatjuk el Hozzád a szükséges alkatrészt és kiegészítőket. Ezek egy részét a webáruházunkban is megtalálod.


7. ÉRTESÍTŐ ÚJDONSÁGAIKRÓL

7.1. Hogyan értesülhetek az újdonságokról?
Igyekszünk minden fontos, hasznos információt eljuttatni Hozzád, úgy, mint: akciók, új termékek, szakmai tippek, rendezvények, stb.

A weboldalon például rengeteg hasznos szakmai témájú cikket olvashatsz, érdemes tehát időről időre visszalátogatnod hozzánk.

Vagy vedd fel oldalunkat az RSS olvasódba, hogy mindig azonnal értesülj róla, ha új tartalom kerül ki az oldalra.

A hasznos információkat leggyorsabban emailen keresztül tudjuk eljuttatni Hozzád, ezért rendszeresen küldünk email értesítőt a legfontosabb történésekről.
Email értesítőnkre fel tudsz iratkozni. Minden hétfőn küldünk Neked egy-egy reklámdekorációs tippet, a továbbiakban pedig értesülni fogsz minden fontos dologról.

Ne aggódj, nem fogunk egy rakás email-lel bombázni, a spam-et ugyanis mi is utáljuk.
Ha mégis bármikor úgy döntenél, hogy nem szeretnél több levelet kapni tőlük, kattints a leiratkozó linkre bármely levelünk alján.

7.2. Milyen adatokat kell megadnom?
A keresztneved és email címed mindenképpen szükséges, az összes többi adat megadása Tőled függ. Érdemes azonban a cégnév és postázási cím mezőket is kitöltened, ugyanis időnként küldünk offline termékértesítőket, brosúrákat, termékmintákat.

7.3. Mi történik az adataimmal?
Mivel fontos számunkra magánszférád védelme, garantáljuk, hogy személyes adataidat biztonságosan, bizalmasan, A személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény előírásainak megfelelően kezeljük. Adataidat tehát bizalmasan kezeljük, és ami nagyon fontos, harmadik fél számára nem adjuk ki.
Azzal, hogy regisztrálsz a webáruházba, vagy feliratkozol email értesítőnkre és személyes adatokat adsz meg, hozzájárulsz, hogy az Eurojet Hungária Kft. azokat a törvényi előírásoknak megfelelően nyilvántartsa és kezelje, nyomtatott vagy elektronikus formában tájékoztató leveleket küldjön. A megadott adatok adatbázisunkból való törlését bármikor kérheted az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. email címen, elektronikus értesítőnkről pedig bármikor leiratkozhatsz.
Adataid kezelője: Eurojet Hungária Kft., 1033 Budapest, Szőlőkert u. 15.
Adatkezelési nyilvántartási számunk: NAIH-64519/2013.