E-számla szolgáltatás

Kényelmes, értéknövelt, környezettudatos szolgáltatás

2013. március 1-től bevezettük az elektronikus számlázási szolgáltatást, amelyet Partnereink díjmentesen igényelhetnek. 

Mit nyújt Számodra az E-számla?

Kényelem

  • A számlát kiállítás után perceken belül megkapod email címedre.
  • Az emailben a számla képét is látod pdf-ben, nem szükséges külön bejelentkezned.
  • Számláid soha többet nem keverednek el! Bármikor lekérheted, megnézheted őket.

     

    Értéknövelés

  • Számláidat díjmentesen, 8 évig megőrizzük.
  • Számlabefizetéseid az e-számla rendszerben is megjelennek, így mindig láthatod aktuális egyenleged.
  • A számlák nem foglalnak helyet irodádban, és a nap 24 órájában elérhetőek.
  • Környezettudatosság

  • Az elektronikus generálással és tárolással csökken a papírfelhasználás.
  • A papírfelhasználás csökkentésével kevesebb hulladék keletkezik.
  • Az elektronikus továbbítással csökken az energiafelhasználás.

  • pic3

    Egyszerű és gyors átállás

    1. Rendelésed leadásakor jelezheted igényedet, ezt követően egyeztetjük Veled a számlák fogadására kijelölt email címet és adószámot. 

    2.
    Az első számlával egyidőben az E-számla Zrt. rendszerétől kapsz egy hozzáférési azonosítót email címedre. (Ennek segítségével az internetes felületen keresztül bármikor lekérdezheted számláidat.) 

    3.
    A továbbiakban számláidat már elektronikusan kapod, a készpénzes és bankkártyás számlákat is beleértve. Az elküldött űrlapokat kollégáink folyamatosan figyelik, javítás közben is értesülnek a műszaki hibáról, míg ilyenkor a telefonos hívásokra nehezebben tudnak reagálni.)

    Gyakori kérdések a szolgáltatással kapcsolatban

    Számlabefogadóként jelent-e bármilyen költséget számomra az E-számla szolgáltatás használata?
    A számlák megtekintése, kiegyenlítése és archiválása semmilyen költséget nem jelent a felhasználók számára.

    Kihez fordulhatok, ha kérdésem merül fel?
    Számlázással kapcsolatos kérdésekkel az Eurojethez, egyéb kérdésekben az E-számla Zrt. ügyfélszolgálata készséggel áll rendelkezésedre az Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. címen.

    Számlareklamáció esetén kihez fordulhatok?
    Amennyiben számlád tartalmával nem értesz egyet kérjük, fordulj az Eurojet ügyfélszolgálatához.

    Hogyan értesülök róla, hogy új elektronikus számlám érkezett?
    Új számlád beérkezése esetén az E-számla Zrt. e-mail üzenetet küld Neked.

    A kinyomtatott számla elfogadható a hivatalos ügyek intézésekor?
    Nem, az elektronikus számla kinyomtatva nem használható fel hivatalos ügyek intézésére.

    Mi történik a számlámmal, ha a fizetési határidő lejártáig nem fizetem ki?
    Az E-számla Zrt. tárolja számládat, amelyet mindaddig megtalálsz kifizetetlen számláid között, amíg ki nem egyenlíted.

    Hogyan garantálható, hogy az elektronikusan kibocsátott számla tartalmát utólag senki ne változtathassa meg?
    Az elektronikus számla sértetlenségét az elektronikus aláírás és az időpecsét biztosítja. Az SDX aláírás ellenőrzés menüpont alatt letölthető az ellenőrző alkalmazás.

    Ki láthatja az elektronikus számláimat?
    Kizárólag az érvényes felhasználói név és jelszó birtokában lévő felhasználó tekintheti meg a számlákat.

    Elfelejtettem a jelszavamat/azonosítómat, mi a teendőm?
    Az E-számla belépő felületén a jelszó/azonosító emlékeztető funkció segítségével kaphatsz újat.


    Köszönjük, hogy részt veszel programunkban!
    Ezzel Te is aktívan hozzájárulsz a Zöldebb Nyomtatás megteremtéséhez
    és a tisztább környezet kialakításához.


    Ha további kérdésed van, keress minket alábbi elérhetőségeinken!

    Eurojet Hungária Kft.
    1033 Bp. Szőlőkert u. 15.
    Tel: +36 (1) 373 0930
    Tel/fax: +36 (1) 373 0931
    Email: Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.